Ik vind hem erg leuk geworden en wat kan vliegen in de winter mooi zijn! Zelf vind ik het toevoegen van beelden die ik schiet met m'n iPhone wel een aanvulling, dan wordt het allemaal wat minder statisch. Met het terugkijken van de beelden merk ik wel dat m'n radio calls een beetje sloppy worden, o.a. op Teuge de transponder teruglezen en voor de handover naar de toren op Dortmund niet even noemen dat 'established localiser 24' en wat meer van dat soort zaken.
In 2012 heb ik mijn PPL gehaald. Van het praktijkgedeelte van de opleiding deed ik hier verslag, samen met mijn zweefvliegervaringen. Nu kun je ook over mijn theorie en praktijk vervolgopleiding voor de Competence Based Instrumentrating (CB-IR) lezen. Deze opleiding begon ik in januari van 2015 en sloot ik in november 2018 af met het praktijkexamen CB-IR mét PBN. Ook na de verkoop van de Mooney blijf ik mijn blog bijhouden.
zondag 9 januari 2022
Nieuwe vlog: IFR naar Dortmund (EDLW)
Hij is klaar! Vlieg mee naar Dortmund
Mede dankzij een vermelding op Facebook van de VCT doet deze video het trouwens vrij aardig! Wellicht kom ik toch ooit aan die 100 subs! Mocht je je nog niet geabonneerd hebben...
YouTube Analytics leert mij dat de meesten mensen maximaal een derde (!) tot maximaal de helft van mijn langere video's bekijken voor ze afhaken. Hoe kan het beter? Zelf wil ik voor de komende video's de aanloop tot de feitelijke start wat korter maken. Sneller de lucht in dus. Heb jij misschien nog ideeën, dingen die je graag ziet of juist helemaal niet?
Mijn YouTube Shorts doen het beter, maar daar kijkt ook eigenlijk niemand de hele film af, maar maximaal 80% bijvoorbeeld...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten