donderdag 22 september 2022

Houdoe en bedankt Nimbus Air

Nimbus Air van Bert Kramer is mij als klant kwijt. Morgen zou ik met een vliegmaat de D-EFCO wat beter gaan leren kennen, maar plompverloren en zonder enig bericht is onze boeking eruit gehaald door de eigenaar van de D-EFCO. Blijkbaar is dat een van de voorwaarden waaronder dat ding verhuurd wordt door Nimbus Air, zou voor mij onacceptabel zijn als intermediair, maar goed.... Laat het de huurder dan op z'n minst wel even weten, toch wel zo correct, niet? Nee hoor. Even een telefoontje of mailtje is teveel moeite. Bij toeval checkt Thomas nog even de boeking om hier zelf de avond van te voren achter te moeten komen. We hadden daar morgen op Lelystad gestaan met onze blije bakkes om erachter te komen dat 'onze' kist inmiddels ergers anders staat. Daar kan ik niet mee overweg. Zonde van de tijd en zonde van het geld. Geen excuus, niks. Mijn eerste boeking liep ook al beroerd, ik kon haast een uur wachten voor de kist en instructeur er waren en de tweede boeking gaat dus helemaal niet door. Een derde boeking komt er niet meer. In de correspondentie met Nimbus vind ik voldoende bevestiging dat vertrekken daar de juiste keuze is. 

Nimbus betekent k#tweer, nomen est omen...


2 opmerkingen:

  1. Wat een verhaal man, zo jagen ze vanzelf klanten weg. En Lelystad is al zo'n 'klantentrekker'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een merkwaardige ervaring. Ik kon altijd een eigen DA40NG kopen voor € 600.000,00 als ik 100% beschikbaarheid wilde. Vond 'ie een mooie prijs voor zo'n geweldig toestel en verder kon 'ie er niks aan doen...

    BeantwoordenVerwijderen